toer in de buurt van Houffalize

Een mooie route gereden? Deel ze hier met anderen!
m4nTiS
2000cc

Moto('s): Triumph Sprint ST 1050

toer in de buurt van Houffalize

Berichtdoor m4nTiS op zo apr 28, 2013 17:25

Volgende maand gaan we met de collega's 3 dagen toeren. Doen we ieder jaar.
Vorig jaar gingen we naar Houffalize.
Dag 1: binnendoor naar ginder... en ne gansen dag regen :(
Dag 2: Ne schonen toer gedaan door Luxemburg en een stuk Duitsland
Dag 3: In de regen terug naar huis :(

Omdat het vorig jaar dus enigsinds in het water is gevallen, hadden we besloten om dit jaar terug te gaan.
De foutjes/minder plezante stukken uit de heen- en terugreis zijn reeds uit de routes verwijdert.
Voor de "plaatselijke toer" op dag 2 hadden we gedacht om dezelfde toer te nemen als verleden jaar, maar dan in de omgekeerde richting.
Nu blijkt dat er iemand mee zal gaan die nog met een voorlopig rijbewijs zit.. en bijgevolg moeten we dus de route binnen de Belgische grenzen houden.
Omdat het nogal kort dag is om nog snel iets in elkaar te flanzen, wou ik ff vragen of er hier niemand een route heeft die in de buurt van Houffalize start/stopt of passeren
T hoeven zeker niet constant rechte provinciebanen te zijn, der mag gerust wat uitdaging in zitten, maar... buiten diene met zijn voorlopig rijbewijs zijn er nog een paar bij die 1) niet zo heel veel met de motor rijden en/of 2) niet echt met ne motor rijden waarmee ge halve zandwegen wilt verkennen (bijvoorbeeld nen Intruder 1500)...Dus een route van t kaliber "Wegwezen" hoeft t niet te zijn :wink:
En t hoeft ook geen 12154 km lang te zijn want t algemene tempo ligt niet zo hoog (al zijn er wel sommigen die aventoe is ff t tempo de hoogte in jagen :holy: ) en stoppen ze zowa om t uur om ff iets te drinken/eten.

Ik dacht persoonlijk aan de Indian Summer ritjes. Dat zijn schoon ritjes waar wat vanalles inzit, zonder dat het te moeilijk is.
Weet alleen niet meer of die ergens in de buurt van Houffalize passeren want ik kan ze niet meer terugvinden ](*,)
If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap! :evil:

Afbeelding

Come visit us at B&B Gamla Skolan

ChiChiWaWa
2000cc

Moto('s): BMW R 1200 GS ('15)

Re: toer in de buurt van Houffalize

Berichtdoor ChiChiWaWa op zo apr 28, 2013 17:38

De V staat hier : http://forum.demotorsite.be/117-samen-o ... 454-v.html
1, 2 en 3 heb ik hier gezet voor je : http://chichiwawa.com/WebPics/Garmin/IS123.gpx

De IV mis ik ergens

m4nTiS
2000cc

Moto('s): Triumph Sprint ST 1050

Re: toer in de buurt van Houffalize

Berichtdoor m4nTiS op zo apr 28, 2013 17:48

gratzie millee!! :D
Welke was diene nu weer waar t zo modderig was toen diene voor t eerst gereden werd?
Weet dat ik toen nog met den Thruxon ree...en dat ik er achteraf ne kruiwagen zand heb af moeten spuiten :lol:

Edit... zie t net... was blijkbaar den 3
If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap! :evil:

Afbeelding

Come visit us at B&B Gamla Skolan

Keer terug naar Routes